Monday 15 August 2011

06

the father-figure-look. :)




Aku sikit tak goyang dengan janda yang nak bercerita pasal dia di blog. Pasal memori daun pisang mereka dulu ke apa. Yang penting aku dah ada dia. CUKUP!


Sila rujuk sini. "Memori daun pisang"

Kau nak kata aku serang hendap? Aku tak pasti, perempuan mana yang tak akan marah bila janda lama si lelaki yang disayang bagai nak rak sibuk mengadu domba pada si lelaki yang disayangi bagai nak rak tersebut. Aku tak pasti. Dan YA, AKU OLDSKOOL. Tak reti nak open pasal benda-benda membabitkan si janda. SEKALIPUN KAU KATA 'KAWAN BAIK' (Sesuatu sangat) Kalau kau tak nak dia, (seperti apa yang kau tulis dalam blog kau) lebih baik kau back off. 

FYI, dia selalu terangkan pada aku yang kamu hanya kawan. Tak perlu kau nak terangkan besar-besar di blog kau. Aku sudah penat nak ulang benda yang sama, dengan tona suara yang halus bak sutera. Jadi kali ini, tona suara aku tiada lembut berbudi bahasa lagi.

Mungkin sebab itu kau tak pernah ada lelaki yang lekat dengan kau. Tahniah. :) Mungkin lelaki akan lekat kalau kau sendiri tak melekat pada laki orang lain. Aku hanya kata mungkin. Tapi, jodohkan di tangan Tuhan. Mengingatkan perihal "di tangan Tuhan", aku baru ingat KARMA juga wujud. Good luck getting ready feeling what I felt before, seperti mana kau buat aku. Aku hanya harap kau rasa 1000 kali ganda.

By the way, terima kasih sebab meng'emphasize'kan betapa baiknya dia. Hanafi Chee Mee memang seperti apa yang kau ceritakan. Cuma dengan aku, dia tak curang. Too bad kau tak dapat apa yang kau pernah rasa sampai sekarang. Dan lagi satu, KEKAYAAN TAK DAPAT BELI KEBAHAGIAAN. Just so you know.






girlondiet

No comments:

Post a Comment