Thursday 24 May 2012

19

Nota untuk Si Janda yang bernama sama macam karakter dalam Seindah Sakura.

Just so you know:

Aku sangat gembira sama dia.
Aku sangat syukur aku ada dia

Ya kami gaduh selalu, tapi kami elok semula lepas beberapa jam.
Ya kami selalu maki-memaki, babi-membabi,
Tapi lepas 5 minit kami makan kuey teow sup sambil gelak besar

Jadi memori daun pisang kau tu, elok kau bakar saja sebab sikit tak terkesan dengan kami. Bau la asap bas ke asap kereta sampai kau tersedak sendiri, sampai muka jadi biru, sampai lebam. Aku tak hirau. Sebabnya satu, aku percaya pada JODOH ALLAH. Aku percaya pada dia, aku percaya pada kemampuan yang aku ada untul dia.

Kami darah manis tapi lagi manis perjalanan pertunangan kami dengan segala dugaan yang Allah beri.
Terima kasih Ya Allah, atas dugaan yang kau beri. Hanya kerana dugaan itu buat kami kuat, buat kami faham, dan buat kami saling sayang lebih dalam.



p/s: lepas tengok muka kau di internet, aku sudah tak risau dan tak cemburu lagi. *sengih lebar*





girlondiet

No comments:

Post a Comment